Kırıkkale Üniversitesi Veteriner Fakültesi mezuniyet töreni gerçekleşti

Kırıkkale Üniversitesi Veteriner Fakültesi 2022-2023 Akademik Yılı Mesleki Yemin ve Mezuniyet Töreni Prof. Dr. Mehmet Gürkan Konferans Salonunda yapıldı.

Kırıkkale Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erol Yılmaz, Fakülte Dekanı Prof. Dr. Serkan Erat, Ankara Veteriner Hekimleri Odası Başkanı Ahmet Baydın, Sivas Veteriner Hekimleri Odası Başkanı Ahmet Koçak, Kırıkkale Tarım ve Orman İl Müdürü Sırrı Yılmaz, Kırıkkale Tarım ve Orman İl Müdür Yardımcısı Mustafa Fatih Köse, Hayvan Sağlığı Yetiştiriciliği ve Su Ürünleri Şube Müdürü Abdullah Leblebiciler, akademik ve idari personel, öğrenciler ve aileleri katıldı.

Törende konuşma yapan Ankara Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası Başkanı Sayın Ahmet Baydın: “Veteriner hekimlik mesleği tek sağlık konseptinin en değerli bileşenlerinden biridir. Veteriner hekimler ülke hayvancılığını, dolayısıyla da ülke ekonomisinin en önemli sigortalarıdır. Genç meslektaşlarım şunu unutmayın ki; sizler milli şairimiz Mehmet Akif Ersoy’un, dünyada ilk kök hücre çalışmasını yapan ve ülkemizi thalidomide faciasından kurtaran Ord. Prof. Dr. Süreyya Tahsin Aygün’ün, dünyada ilk defa sığır vebası aşısını geliştiren Adil Mustafa Şehzadebaşı’nın ve adını tarihe altın harflerle yazdırmış sayısız nice meslektaşımızla beraber aynı mesleği icra edeceksiniz.” diyerek,

“Mesleğinizi sadece kendi çıkarlarınız için değil, ülkemizin ve mesleğimizin çıkarları içinde uygulayarak ve en önemlisi Mustafa Kemal Atatürk’ün bize gösterdiği yoldan ayrılmadan, fikri ve vicdanı hür birer birey olarak icra etmeniz en büyük temennimdir. Hak ettiği değeri görmeyen veteriner hekimlik mesleğini sizlerle beraber daha güçlü şekilde temsil edeceğimize inanıyor, yönetim kurulum ve şahsım adına hepinizi saygıyla selamlıyorum!” dedi ve sözlerini bitirdi.